Julmys;)

Efter 5 sömnlösa nätter, 3 dagar utan att kunna äta, viktnedgång på 3 kg och efter att ha lipat i 3 dagar gjorde jag tentan, som gick bra;) Pjuh, hoppas på ett positivt resultat nu;)

Nu e de dags för julmys;) Idag har det  varit storstädning av lägenheten som har förfallit under allt tentaplugg, haha! Imon blir de shopping på stan med Fi, som kommer hem från Norge;) o med bejbi! Ska stressa ihop alla julklappar som jag inte har lagt en tanke på tidigare! På söndag blir det julmys med walles familj, sen på julafton bär de av till K-hamn med jumys o de e efterlängtat kan jag lova;) Har ju inte varit hemma sen i somras, så de ska bli sjukt underbart att träffa alla!;) 

Nu har de små bebisarna öppnat ögonen, å dom e så sjukt söta jag kan inte fatta hur jag ska kunna sälja nån utav dom=( Dom e ju helt underbara båda två;)  

God Jul på er, hoppas ni får det lika underbart som jag ska ha det!;)

Puss o hejs!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0