Plugghäst!

Haha aa jag känner mig verkligen som en sådan! Men de e så sjuukt mkt man ska kunna till denna tentan o jag fattar inte hur jag ska få in allt det i min hjärna, bara läser o läser o läser gaah va tråkigt de e o vädret gör ju inte saken bättre heller. Man är så trött den här tiden på året, men snart e de jul o de e underbart!;)
Pratade med mamma i syster idag, ååå jag vill verkligen hem nu! Kan man inte bara vakna imon o så har man gjort tentan sen kan man åka hem till k-hamn o bara njuta!;) Haha, mkt önsketänkade just nu!;)

I lördags var det sjuksköterske sittning, hade faktiskt riktigt kul där ett tag!;) Drack massa vin, dansade o sjöng;) Drog sedan vidare till palace där de vart ännu mer dans, kul kul! Sen åkte vi hem, älskling kom o hämtade oss, käkade pommes o bearnaisås på vägen hem med o de var nästan de bästa på hela kvällen! Haha!;)
image12

Jennie, jag o Martina!;)

Nää, måste plugga lite till nu, de hjälper ju inte att sitta här o drömma sig bort! Lite seriöst plugg nu:)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0