Skola igen!

Tillbaka i skolan efter sex veckors helt underbar praktik:) Saknar den redan, de e inte lika kul med skolan! Hade as långa o tråkiga föresläningar idag, usch o fy. Jag o J satt mest o gjorde ingenting;) Iaf inget som hade med skolan o göra, haha! Men nästa vecka e de tenta, läkemedelsräkning som verkligen e min sämsta sida! Är verkligen urdålig på allt som har med matte o göra! =/ O om en månad är det den stora Termin 3 tentan så de e väl bara att gilla läget med skolan nu o sätta igång o plugg!
På tal om det så har jag pluggat hela kvällen, tiden går så fort när man pluggar för nästan direkt så började cityakuten o prison break så då vart de paus i pluggeriet, haha;)
 
Fatta längesen de var jag festade nu? Har bara legat hemma o myst de senaste helgerna vilket har varit helt underbart iofs! Kan man växa ifrån utelivet? Känner liksom inget behov av att gå ut o supa skallen av mig längre. Börjar bli lite mörkrädd, har jag redan blivit så gammal att jag inte längre vill festa? Usch o fy, får nog ta o festa snart o se om det verkligen e så?

Satt o läste min blogg innan, o nu tror jag verkligen att josefin har bebisar i magen!;) Kan ju hoppas på det, fatta mysigt med små bebisar!

Jag måste verkligen f'ärga håret snart igen, de börjar växa ut nu! Satt o muppade mig innan när jag inte pallade plugga o så här vart resultatet;)
image11

Nej, om man skulle äta en fralla med skinkost nu, de skulla vart rikitgt gött!;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0