Hatar´t

Ååå jag hatar allt som har med elektronik att göra, inget funkar ju fast man gör precis som man ska! Jag blir så trött på skiten. Vill verkligen ha en digitalkamera så man slipper fjuttla med mobilen varje gång man vill lägga in en bild lr nått, blir verkligen galen! När man kopplar in sladdarna o datorn säger att det inte finns någon mobil ansluten, Nää inga bilder eller musik för min del:/ 
Haha, så de va skönt att skriva av sig lite av aggressionerna!;) Men jag ska nog få det att funka efter mkt om och men;P

Kan sex and the city börja snart nu lr, bästa programmet ju!;) 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tess

du ska inte blir så arg Filippa ;)

2007-10-02 @ 09:21:59
URL: http://dunetess.blogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0