Helg?

Det känns som att det är helg nu, har haft praktik hela helgen o är ledig imon! Konstigt att det känns som fredagskväll, men så är det iaf;)

Denna helgen har gett as mkt, är på akut sidan nu så det händer mkt o de kommer mkt patienter. Har haft hand om 3 patienter nu de senaste två dagarna. O de e så kul, skulle nog kunna vara där dygnet runt tror jag;) De e så intressant. Handledaren berömde mig i dag, hon sa att jag är duktigare än vad hon hade väntat sig. Att jag hänger med o förstår vad saker och ting innebär. Så ikväll e jag helnöjd;) Fan, kan verkligen tänka mig att jobba på kirurgen sen när jag e färdig SSK!;)

Skönt att vara hemma nu ändå, har ju saknat älsklingen hela helgen! Har ju faktiskt saknat hela vår lilla familj;) Så mysigt att komma hem o ha så många som har saknat en när man har varit borta!;)Vovsingarna o Baby menar jag då;)

Haha, tänk om man hade sett ut så här när man jobbade?;)
image10

Kommentarer
Postat av: walle

Tänk om du hade haft de där kläderna när du kom hem istället. :)

2007-10-15 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0