Ledig!

Har precis vaknat nu, har jobbat natt 3 nätter i rad! Men trivs hur bra som helst med det, och  det är ju bra i och med att jag ska jobba natt 8 veckor i sommar.
Är ledig fram till lördag nu, så de blir mys hemma och plugg fram till dess! Det känns som att det är dags att börja plugga till tentan nu asså, tiden går ju så sjukt fort! Vilket iofs är riktigt skönt!

Hade vart skönt med lite sol och värme nu bara, det är helt sjukt efterlängtat!;) Jag vill ha sommar! Ska man aldrig få använda sina solglasögon lr?:)

Grymt sugen på en tatuering, vet precis vad jag vill ha! Snacka med dom på praktiken inatt o dom tycker inte att det ska hindra en att tatuera sig så det syns bara för att man jobbar som syrra. Vilket jag helt klart håller med om! Har man väl börjat tatuera sig så är det kört sen, man vill bara ha fler o fler:) Men de e ju så fint:)

Jag e så godissugen det är helt sjukt! Men nej jag ska inte!;)

Ska bli så underbart att få mysa med baby ikväll, har ju blivit dåligt med det de senaste 3 kvällarna!

Puss o hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0