Long time, no see!

Känns som det var evigheter sen jag satt vid datorn!
Vi kan ju ta det i ordning. Helgen när sofie var hemma vart det fest på lördagen, massa dricka o sedan utgång. Grymt kul måste jag säga, synd bara att det inte händer oftare!

Efter det vart det praktik på ambulansen, en utav dom bästa veckorna i mitt liv!:) Där bekräftades verkligen mina tankar om vad jag vill bli! Kommer bli en vidareutbildning inom akutsjukvård sen när jag e färdig. Sen förhoppningsvis ska jag väl få min dröm uppfylld, att bli ambulanssjuksköterska. När det var dags för att gå hem sista dagen vart jag helt deprimerad, för det är ju där jag vill vara:) Det är verkligen min dröm! Men snart så...;)

Just nu har jag praktik på en akutvårdsavdelning, kul faktiskt. Ganska många olika sjukdomstillstånd så man lär sig en hel del. Trivs jätte bra, o de e ju gött med tanke på att jag ska vara där i 5 veckor till!:)

Vad händer i helgen då? Ja, en bra fråga! Blir att slappa tror jag, kolla film o sånt gött!:) Jag delar med mig av lite bilder jag hittade på kameran precis, ni måste kolla in hundarna när dom fick makaroner!:)

image26

image27

image28

image29

Puss o hejs!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0