Underbart och överlycklig:)

Var uppe på vinden och hämtade ner lite kläder som jag hade sorterat ut ur garderoben för jag inte kunde ha dom längre, efter alla sambokilona jag hade lagt på mig! Men nu, NU kunde jag ha dom!:) Alla mina fina jeans, jag e så glad just nu! Ni anar inte, har ju knappt haft några jeans att ha på mig den senaste tiden, men nu har jag:)

Har varit ledig idag, har varit så skönt! Solen skiner o det känns som sommar!:) Jag fick ett ryck idag o städade lite och sen lagade jag mat till bejbi, så maten stod färdig på bordet när han kom hem:) Riktig hemmafru har jag varit idag:)

Ikväll blir det all titta på tv lite, har laddat ner lite filmer med som jag tänkte slänga på! Men de får bli senare, måste hinna plugga lite idag också! Tentan är ju snart, plus att jag har ett arbete att lämna in på onsdag och så måste jag fixa klart med mina bedömningsunderlag så jag har det klart tills på ons då jag ska ha min bedömning! Får hoppas att den går bra:)

Puss o hejs!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tror du egentligen att du är........

2009-03-14 @ 22:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0