Valborg!

Jag har alltid praktik på valborg:) Har precis kommit hem nu, o det luktar brasa överallt! Shit asså;)

Hade min bedöming idag, kunde knappt äta innan jag skulle börja idag! De var dumt, för hungrig vart jag och bedömningen gick jätte bra:) Så nu e jag glá!:)

Jobbigt att min bil har börjat muppa sig nu då, den vill inte starta! Så i eftermiddags var det några snälla människor som såg hur olycklig jag såg ut när jag skulle köra iväg men inte kom iväg som hjälpte mig!:) Tack så mkt:) Jobbigt att det inte startade ikväll när jag skulle köra hem från praktiken, men som tur var hade jag mina vänner på plats som fick hjälpa mig:) Jennie erbjöd sig att bogsera hem mig, men de behövde hon inte! För den startade sen, min pärla:) Haha! Nej men ärligt, jag vill ha en ny bil:) Köp en till mig!

Nä, slappa är det som gäller nu!

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0