Det är fredag, gott folk:)

Som sagt, jag verkligen älskar fredagar!
Sista lediga vardagen innan skolan börjar på måndag, ska bli skönt och komma igång med skolan tycker jag! Så man känner att man är på väg åt rätt håll:) Att ta examen alltså!:)

Sitter och väntar på att Jennie ska komma hit, vi ska snacka lite skit! Har inte setts sen skolan slutade, riktigt dåligt av oss tycker jag! Men de e ju så när man jobbar på olika håll!

Vad händer ikväll då?
Jag tror vi ska in till stan en runda ikväll, till den kända augustifesten, haha! Men men, när och hur det vet jag inte än! Annars blir det en lugn och skön helg!

Puss och hejs!

Kommentarer
Postat av: märta

tja bruden! hur e läget?? kul de ska bli att börja skolan igen o träffa alla;)

Har ni fått nya valpar?? tyckte ja såg nått kort eller vare jackis o nixis? hare gött puss

2008-08-22 @ 14:24:26
URL: http://martinaback.blogg.se/
Postat av: Filippa

Tja, de e fint! Sj? Ja, precis ska bli skit kul:) Nej, de e nya valpar. Mini o Sadie vettu:) Dom måste du träffa:) Ses på mån, puss!

2008-08-22 @ 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0