God morgon världen!:)

Har precis kommit hem från min morgonrunda med alla hundarna! Hur skönt som helst! Fast idag vart jag hungrig halvvägs, så nu sitter jag här med en fruktsmoothie:) Så sjukt gott, och perfekt om man vill vara nyttig!

Idag kommer en klasskompis hit, vi ska plugga lite! Trevligt! Igår satt jag och förberdde inför Termin 5, i hela 5 timmar! Fy, tiden bara rann iväg. Men nu har jag snart allt som jag behöver hela denna terminen samlat i ett kompendie!:) Så skönt att slippa stressa ihjäl sig under terminen utan ta det lite då och då under sommaren! Riktigt smart e jag:P

SKa väl ta o städa lite snart, men får vänta ett tag så inte grannarna blir arga:) Måste handla idag med, för det vart inte av igår, orkade inte! Måste även ringa veterinären o beställa tid, måste ju kastrera mina pojkar annars blir huset fullt av valpar snart igen:)

Måste man svälta för att gå ner i vikt?

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0