Rivstart...

Började skolan i måndags, å jösses vilken start! Känns som att hoppa rakt in i en termin! Mycket som ska göras nu på tre veckor innan man går ut i praktik! Ska vara på vårdcentral, äldreboende och några dagar på barnavårdscentralen! Ska bli intressant faktiskt, är bort hela 8 veckor från skolan denna termin:) Sen när man kommer tillbaka är det nästan tenta dirket, men denna terminen ska bli kul!:)

Idag går jag till halv 5, så de blir en heldag med föreläsningar! Man har inte vant sig vid det riktigt än, att sitta o lyssna en hel dag, det jobbigaste är nog att sitta still tror jag! Det blir läkemedelsräkning, begrepp och neurologi under dagen, den sista verkar vara väldigt intressant!

Senare idag blir det att handla, kolla på cykel och plugga, men hur ska jag hinna med allt! Man kommer få sitta på helgerna o plugga för det är så fullspäckade dagar! Men som mamma sa igår när jag pratade med henne, vadå man måste väl inte sova?:) Haha!

Nä, dags för skola!

Puss o hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0