Rix fm festival!

Idag kommer Rix fm festival hit till Norrköping, så det blir nog en runda dit ikväll:) Får se vilka vi blir som drar dit när lina ringer sen! Men det kan nog bli trevligt:)

När man är ledig så här länge vet man knappt vilka dagar det är, de e ju kusligt! Det känns nästan som man börjar bli dement, haha:)

Har precis kommit hem från en lång skön promenad och åt precis en stor tallrik fil med musli och banan! Ska ta och fixa till mig under dagen så man ser lite fräsch ut ikväll:) Igår tog jag ett bad och gjorde hårinpackning, vilket verkligen behövdes kan jag säga! Hoppas christian hinner hem innan vi ska iväg så han kan färga mitt hår, för det behöva också, värsta utväxten nu o de e verkligen inte snyggt asså!

Ses vi på Rix fm ikväll lr?:)

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0