Saturday morning:)

Jag fattar inte vad det är med mig? Har alltid varit en nattmänniska, alltså varit vaken på nätterna o sen sovit bort nästan halva dagen. Men inte denna veckan kan jag lova, har varit uppe skit tidigt varje dag, och ändå har jag varit uppe sent på nätterna... men men får se hur länge man orkar!:)

Hade ställt klockan på 10 idag, men vaknade kl 7 typ så då fick det bli en morgonpromenad!:) Mötte en arbetskamrat, hade mp3 på mig och hon tutade, haha men till slut hörde jag:) Ska snart väcka Christian då vi ska upp på stan en runda idag. Var ju på stan igår men hittade inte så mkt, så de får bli en runda till idag med bejbi!:)

Kvällen igår vart mysig, åt gott först, sen hyrde vi film o myste i soffan hela kvällen!:) Var ute en runda med hundarna också, jag fick för mig att vi skulle släppa alla, haha valparna är ju inte så vana vid det så man kan ju säga att de blev hundjakt, haha,men de löste sig sen! Så alla hundarna finns kvar:P

Ikväll kanske vi ska träffa Lina och ...... får se när hon ringer sen, och vad kvällen har att erbjuda!

Vad ska ni göra ikväll?

Puss o hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0