Skinande rent och världens tvätthög!

Ja, nu har jag städat nästan hela dagen så nu är det riktigt fräscht här faktiskt:) Skinande rent, haha! Men vi har världens största tvätthög, usch nån mer än jag som aldrig tar tag i mig själv och gå ner och bokar en tvätt tid, jag vill ha en tvättstuga hemma! Hatar att behöva springa upp och ner för alla trappor en halv dag!
Men det är dags nu känner jag, eller det syns rättare sagt, plus att det knappt finns några underkläder kvar i garderoben!:/




(Gamla bilder på köket och vardagsrummet)

Ikväll blir det att ta en lång promenad, färga mitt hår som inte blev gjort igår och sen en massa mys i soffan, måste även posta mitt brev till csn, å jobbigt att behöva vara skuldsatt upp över öronen för att man utbildar sig! Men sånt är livet! Jag får ju jobba med det jag vill iaf:)

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0