Plugghäst;)

Håller på med mitt kompendie inför T4 tentan, känner mig som en riktigt plugghäst eftersom tentan inte e förrän i slutet på Maj!;) Men de väl alltid bra att vara ute i god tid lr?
Har redan fått ihop en hel del fakta faktiskt, o de e gött;) När walle ändå e på jobbet kan jag ju lika gärna plugga lite! Även om det inte är min favorit sysselsättning:)
Just nu vill jag åka iväg o shoppa en massa fina kläder, känns som de va evigheter sen jag köpte nått fint till mig själv! Men för att kunna shoppa massa fina kläder behövs det även pengar, pengar som jag inte har för jag e en fattig student! haha;)
Med tanke på mitt förra inlägg måste jag bara säg att ni e grymt dåliga på att kommentera, just nu ligger det lixom jämt;) Brunett eller blondin? Säg, säg säg!

Pussilipuss puss!;)


Kommentarer
Postat av: Susanna

Va duktig du är. önskar jag hade samma pli på mig ;P

2008-02-07 @ 22:22:11
Postat av: Märta

Tja bruden!
Kan inte tacka dig tillräckligt för att du stä'llde upp på mig igår kväll! love you för det!
men ja har kollat in dina bilder lite o ja tycker att de långa bruna håret passar dig som fisken i vattnet;P du e fin i blond me men brunt e mer du...
pusselipuss

2008-02-08 @ 13:38:27
URL: http://martinaback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0