Vårkänsla;)

Vilket underbart väder de är idag, man fick en riktig vårkänsla när man gick ut genom dörren, så underbart;) Ändå sitter man här o pluggar nu, när man egentligen bara vill vara o ute o njuta av solen!;) Plugga e nästan de ända jag gör känns det som, de senaste dagarna har jag pluggat, städat o tvättat! Haha, vilket roligt liv det låter som!:P Men de e helt ok ändå, så skönt när allt e fint här hemma!
Idag ska nog jag o bejbi åka till Ikea, jag älskar Ikea! Kan gå där en evighet o drömma mig bort om alla fina möblerna man skulle vilja ha! Men vi behöver verkligen en ny tv- bänk o sen vill jag göra om sovrummet men de får bli ett senare projekt!;) Ska passa på o springa in i lite andra affärer o se om det finns några fina kläder som jag kan unna mig;) De hade vart gött;)

Puss puss!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0