Nytt år, nytt liv o ny termin, termin 4!;)

Imon börjar termin 4, ska bli kul faktiskt! Hamnade i linköping med en massa nya människor! De e bara att köra på i full fart från början nu, ska verkligen lägga ner mer tid på skolan denna terminen redan från början så jag slipper få panik i slutet! Ett nyårslöfte jag ska hålla, förhoppningsvis!;)

Denna veckan har jag vart ledig, lite segt faktiskt, har iofs haft fullt upp med hundarna!;) De bästa har ju lätt varit när jag o älskling har haft OC maraton varje natt;) Den serien e ju bara så jäkla bra;)

Har nog fått jobb i sommar med, blir på samma ställe som förra sommaren men natten tror jag! De kan nog bli bra! Hoppas de blir natten bara så jag kan soooola varje dag, haha!;)

Ett annat löfte jag har avlagt e att jag ska bli av med alla fina kilon jag har lagt på mig sen jag träffade walle, varför blir det så? Man går fan alltid upp när man blir kär, men har redan gått ner 5 kg så nu e de bara att kämpa vidare!;)

Haha, ser ni vad fina färger jag har fått på min blogg;) Mer än så kunde jag inte fixa själv, men Jennie, som e ett sånt underbart datorproffs ska få hjälpa mig kan jag lova;)

image17

Sofie, du e sjukt saknad! När du kommer hem ska vi fan festa o ha lika kul som vi alltid hade innan du flyttade! O de ska inget få fördärva! <3

Nä nu busar hundarna sönder, haha! Får ta o busa med dom lite nu, sen tv!;) OC kanske;P

Puss o hejs!;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är oxå sjukt saknad.
Alla våra fester, fikstunder, pratstunder och promenader. Ingen förstår mej bättre än du.

2008-01-20 @ 20:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0