På bättringsvägen!

Usch, har varit sjuk i en vecka nu! Vaknade i tisdags morse med en hals som jag inte alls ville ha just då, kunde inte äta nått o mådde verkligen piss. Men jag drog mig till jobbet ändå, o jobbade tre nätter i rad vilket gick skit bra! Men nu i helgen har jag varit ledig så då har det blivit att vila upp sig! Känner mig mkt bättre nu, men nu har bejbi blivit sjuk istället! Oops, jag som smittat honom!:P

Har varit och tränat hundarna idag, haha! Den ena är busigare än den andra. Men efter lite ansträngning, kan det nog bli bra!:) Dom små valparna är knappt två veckor, o nu har ögonen börjat öppnas!:) Dom e så söta. Men jag håller fortfarande på med att komma på fina namn, så svårt! Har ni någon idé så skrik till:)

Nä, slappa lite nu framför tv:n kanske!

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0