Underbara underbara dag!:)

Jag klarade tentan:) Helt underbart som sagt:) Vilken befrielse att slippa släpa på den hela sommaren... Har precis lagt undan alla böcker eftersom jag inte behöver läsa i sommar:)  Termin 5- here i come:)

Sommarlov!
Fick sommarlov förra veckan, hade sista dagen i skolan på onsdagen sen satt vi i parken hela eftermiddagen i fikade! Riktigt mysigt, framåt kvällen drog vi hem hit o satt o drack lite vin!  Har underbara klasskompisar!:)

I helgen var sofie hemma, så vi gick en runda på stan o sen i lördags vart det fest!:) Trevligt!  Alltid lika kul när hon kommer hem:)

Annars har jag legat o stekt i solen resten av dagarna, riktigt nice faktiskt! Har till och med börjat få en solbränna, haha:)

Ska gå intro i morgon natt, men sen börjar jag inte jobba förräns efter midsommar! Nästa vecka åker vi hem till K-hamn! Ska bo i vår sommarstuga precis vid havet o fira midsommar med syster o hennes karl sen några vänner! Ser fram emot det riktigt mkt!:) Jag, älskling o våra bebisar ska passa på o njuta:) Vi ska föresten få tillökning, en valp till e på väg:) Galet men sant! Ska nog även fira min födelsedag också, vi var ju inte hemma när jag fyllde!:)

Nä, dags att hitta på nått skoj!:)

Puss o hejs! 

Kommentarer
Postat av: sofie

Grattis till tentan :) Bra jobbat. Tack för helgen. Snart ses vi igen. Saknar dej , Puss

2008-06-12 @ 21:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0