Jaaa, GODKÄND!;)

Helt underbart! Trodde inte vi skulle få svar förräns på måndag men idag när jag loggade in så hade resultatet kommit upp! Får alltid hjärtklappning innan jag kollar, men tillslut vågade jag kolla! O där stod det ett stort G:) Så underbart, så som jag har grubblat på denna tentan asså! Skönt att läkemedelsräkningen är över för denna terminen iaf, har ju en sån tenta varje termin! Men nu är jag lycklig!:)

Vilket underbart väder det är idag, jag mår alltid så bra när solen skiner!;) I eftermiddag ska vi ner till linköping med tom o beccis, ska bli trevligt!:) Men innan dess ska jag plugga o duscha o sånt, skönt att börja plugga tidigt denna terminen, så man slipper stressa ihjäl sig de sista veckorna!:P Vilket jag alltid lyckas med annars!:)

Har fått jobb nu med, de vart på samma ställe som förra sommaren. Men nu ska jag jobba natt hela sommaren istället! De blir bäst så för alla hundarna!:) Det var ett riktigt skönt schema med, så jag hinner nog sola, bada o umgås med alla en hel del!:) Vilken toppensommar detta ska bli:P Nästa sommar är man ju legitimerad sjuksköterska om allt går bra!:) Kan inte fatta hur snabbt tiden går asså! Men de e gött! Efter plugget ska jag o bejbi o resten av familjen flytta ner till K-hamn igen, eller iaf någon stad i närheten! Så underbart kommer det bli!

Går snart ut i praktik, de e typ bara två veckor kvar! Ska vara ute i 7 veckor denna terminen, ska vara på ambulansen den första veckan o resterande tid ska jag vara på en akutvårdsavdelningen!:) Kommer bli hur kul som helst att få göra något man verkligen vill jobba med sen, jag längtar helt galet mycket!:)

Satt o kolla på massa kläder igår på internet. snacka om att jag blir helt kär i kläderna asså! Det finns så mycket fint, tänk om man hade haft så sjukt mycket pengar så man bara hade kunnat klicka på beställ på allt man tyckte va fint!:) Det hade vart gött!;P

Nä, nu ska jag umgås lite med njurarna!:) Plugg asså!:) Jag tjatar jämt o njurarna, fick höra idag att man kunde tro att jag skulle doktorera i dom! Men snacka om att dom är häftiga, så små men ändå har dom så stor kapacitet o så många funktioner! Nej, det är nog inget intressant för er som inte pluggar, men ändå!:)

Puss o hejs!:)

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis till tentaresultatet! Håller med om att det är härligt att klicka in på sidan med fjärilar i magen för att se att man är godkänd. Underbart! vad pluggar du för något?
Ha en bra helg!

2008-03-07 @ 11:08:13
URL: http://diem.blogg.se
Postat av: anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; www.gratisbio.se/rss.php?UserID=27211

Om du registrerar dig via länken ovan så får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!!

2008-03-07 @ 11:10:36
Postat av: Walle

Grattis babe :) bäst är du, men de visste vi ju redan :] älskar dig

2008-03-11 @ 09:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0