Tisdag!

Ibland känns verkligen veckorna långa, speciellt när man väntar på ett tentaresultat! Jag lyckades säkert göra något fel, men man vet ju aldrig;) Får hoppas på det bästa, men denna tentan e ju inte den värsta att göra om får man väl säga som tröst. Tar bara drygt en timme att skriva den! Fast det hade ju vart skönt om man klarade den!;) Får hålla tummarna!

Idag har jag suttit i skola typ hela dagen, har suttit med en pedagogikrapport som inte är så rolig! Men vi hade kul ändå, helt sjukt hur mkt man kan skratta asså!;) Walle trodde vi var galna när han ringde, vi bara grava hela tin!;) De blir så om man sitter i skolan en hel dag;P

Imon är det färdighetsträning på schemat, kul kul;) O nu e jag så sjukt trött, dags att sova kanske, lr? Har typ inte gått o lagt mig så här tidigt på evigheter känns det som! 

Nä, nu ropar baby!;) Ska dra mig mot honom och soffan nu;)

Sov gott!

Puss o hejs!;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0