Dagen efter festen!

Alltså en bakisdag!:)

Gårdagen började med att jag stressade upp ur sängen, då jag alltid sover alldeles för länge när jag igentligen inte har tid med det! Skulle nämligen hinna upp på stan och shoppa inför kvällen o sen en snabbis förbi systemet:) Kom hem med fina kläder till kvällen, en dunk vin o en nyklippt pojkvän:) Sen var det bara att städa hela lägenheten, eftersom förfesten skulle äga rum här hemma!

Kl 7 var jag färdig och snart efter det ringde det på dörren o festen var i full gång! Sen flög tiden iväg, vi var runt 8 pers så det var ganska lungt men väldigt roligt!:) Jag hann med både palace, otten o Max under kvällen! Inte illa va? Det är ju nästan ett måste att avsluta kvällen på Max:)

Idag bli det bakisdag! Ska kolla på film och mysa hela dagen! Christian är o handlar mat just nu, o jag kan lova att det inte är någon nyttig mat!:) 

Bjuder på lite bilder från igår! Tog inte så många kort, jag lyckas alltid glömma bort att jag har en kamera:)

image38

image34

image35

image36

image37

Nä, nu väntar soffan kan jag lova!:)

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: Viika

Härligt med en mysdag :)

2008-05-04 @ 13:46:31
URL: http://viika.blogg.se
Postat av: Sanna

Så fin du är gumman! *sakna*

2008-05-07 @ 20:50:02
URL: http://sabadell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0