Tentan gjord!!!

... Å den gick käpprätt åt helvete! Började bra men när dumma jag blev osäker på en uppgift räckte jag upp handen och fick då ett felaktigt svar av en nyanställd korkad lärare! Visste inte att det var fel då så jag började skriva, men efter hand som tiden gick insåg jag att jag inte skulle hinna med alla andra uppgifterna! Med lite mindre än en timma kvar av tentan kom det en annan lärare, hon som är terminsansvarig och sa att jag absolut inte skulle skriva om det för det var inte nödvändigt! Så med mindre än en timme kvar började jag kasta ihop resten av uppgifterna, o de vart inte bra kan jag lova! Helt rörigt o så missa jag säkert hälften av allt jag ville ta upp! Komer inte ens ihåg vad jag har skrivit! Så det kan fan inte bli annat än underkänt, men de e så surt när man kuggar på att man får fel information! Man kan ju hoppas på att gud är på min sida, det känns som att han behövs vid min tentabedömning nu mer än någonsin!:)

Nog om denna jobbiga dag! Skulle fan behöva ett stort glas vin nu asså, hade gjort bra verkan!

På FREDAG fyller jag 21 år!:) Glöm inte det nu, o alla vänner jag önskar mig en bil! O då menar jag ingen leksaksbil utan en riktig!:)

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: Susanna

vin låter gott, eller kanske en promenad och en glass lite senare? ;)

2008-05-27 @ 16:22:40
URL: http://amorina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0