K-hamn!:)

Nu har jag varit hemma i underbara K-hamn i en vecka:)
 Så kul o va med familjen o träffa alla vänner! Känns som att jag har massor att berätta men de får göras en annan gång!
 O i helgen blir de fest:) Shit, va de ska drickas vin! Vi blir 15 tjejor.. alla har kommit hem till vår lilla hemstad för o fira Frida o Anna som fyller år!:)

Nu blir det en promenad med hundarna hem till Therese, där Annie o Maria är! Sen ska det lagas mat:) Undrar vad vi kan hitta på för nått gott? Men vi e ju tjejer, vi borde fixa det:)

Sofie, du skulle vart här! Det är bara du som saknas nu! Men snart kommer jag hem.. Nästa helg e de du o jag på palace! O de kan aldrig bli fel:)

Gaah, jag blir galen!

Puss o hejs!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Söt du är! :)

Hade velat vara där med dig. Parta loss riktigt ordentligt !

Men nästa helg som sagt är det du och jag!

KUL kommer vi ha !



2008-10-24 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0