Mittbedömning!

Har precis kommit hem från en lång dag på praktiken, full rulle där nu kan jag lova:) Men det är kul, man lär sig så sjukt mycket! Fast man är rätt seg när man kommer hem, men ingen vila här inte! Bara att gå ut med hundarna, städa lite sen slänga sig framför datorn för att plugga, gaah igentligen är det inte så jätte bråttom men böckerna jag skriver ifrån skulle vart inlämnade förra veckan någon gång! Så hoppas verkligen inte att jag får någon räkning hem på de... för de har jag inte råd med student som jag e!:)

Igår var jag på stan en runda med Sofie, tittade runt lite! Köpte en tröja iaf! Bogserade ner bilen till verkstaden med, haha hoppade fram! Tur att det inte var någon lång bit att köra, men iaf, nu har jag bil igen:)

Just ja, nu såg jag rubriken som jag hade glömt skriva något om! Jag hade mittbedömning idag, gick bra faktiskt! Fick bra omdömen och jag e godkänd! Behöver inte ha någon slutbedömning så bara att kämpa på veckan som är kvar sen blir man ledig i två veckor innan nästa praktik... eller ledig o ledig! Jag o Jennie ska skriva undersökningsplanen till C-uppsatsen vi ska skriva i termin 6! Men de blir fint, ska skriva som fan så man kan bli lite ledig med!:)

I helgen blir det fest, som jag ser fram emot det! Ska bli så sjukt kul! Många som e på med! Vin o dans med alla vännerna, aa kan inte bli så mkt bättre!

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till bedömningen! Jag är också ute på praktik nu, på bup. Jag skriver också C-uppsatsen till våren ;) Vi har ju den i termin 5 här i Borås. Hur är det annars med dig? krama om

2008-10-02 @ 17:31:54
URL: http://sabadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0