Party lördag!:)

Igår vart det fest, o va lyckat det blev! Var längesen jag hade så kul ute! Visserligen hade jag laddat för denna festen hela veckan, så de kunde ju inte bli annat än lyckat! Förfesten började lugnt, men efter ett tag så höjdes musiken rejält o alla kom igång! Sen vart det utgång, vi sprang mellan Palace och Otten, jag brukar alltid föredra Palace men nu är jag riktigt glad över att vi gick till Otten;) 

Tänk om man hade kunnat stanna tiden? Ni vet då när man aldrig vill att kvällen ska ta slut?

Idag blir det till att ta det lugnt, ska städa o plugga! Känner att jag har pluggat alldeles för lite denna helgen, usch! Men men, de e bara att ta tag i att!

Nä, nu vart maten klar! Så nu ska jag äta pommes, finns det någon bättre bakismat eller?:)

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0