Jag har lite nyheter!

Vi kan börja med dem bra nyheterna!
 
Jag klarade tentan!:) Gud så underbart!  Riktigt skönt faktiskt!:) Så nu kan man fokusera på den stora terminstentan!

De lite sämre nyheterna är att jag numera är singel, men kan väl säga att det var bådas vilja på något sätt! Trots detta mår man inte för bra, ibland känns allt bara skit men ibland har man även lite ljusare stunder! Du ljusa stunderna är min underbara familj och alla mina fina vänner! Skulle vilja vara lite närmare min familj just nu bara, jobbigt att det är 40 mil hem! Men telefonen funkar ju också!:)

Jag vill inte att ni som inte visste om detta ringer och messar, då jag tycker det är jobbigt att prata om! Va som vanligt bara, vill jag prata om det så gör jag det när jag känner att jag kan, när jag har blivit starkare!

Just idag, känns det sämre igen! Helst av allt vill jag bara krypa ner i sängen och dra upp täcket över huvudet, men det var väl på grund av ett bakslag jag fick reda på igår! Men jag kommer över det, jag SKA komma över det!

Ikväll ska jag umgås med Lina! Jag ska faktiskt dränka mina synder i vin och hoppas på en rolig kväll, där man kan tänka på lite annat för en gångs skull!

Hoppas bara att jag får tillbaka motivationen för att plugga med, denna veckan har jag inte änns tittat i böckerna! Men det kommer väl!

Nä, nu ska jag inte älta mer! Jag kan bli rätt tjatig då asså:)

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: Susanna

jag ska inte säga mer än att jag finns rakt över gatan om det är något! :)

2008-09-20 @ 11:36:24
Postat av: Sofie

jag finns här för dig. Dag som natt! När du än behöver mig <3 Kärlek

2008-09-20 @ 14:53:43
Postat av: tina

Grattis till tentan kusinen min ;) när du kommer ner så bjuder ja på vin o en utekväll ;)

2008-09-23 @ 21:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0