Monday sucks...

Måndag idag, tycker inte om måndagar. Dels för att det är långt till helgen då man oftast är ledig, plus att jag får vara själv en hel vecka utan D. När jag var lite hade vi en låt på datorn hemma hos mamma o pappa som hette Monday sucks, den var rätt kul faktiskt!:) Undra om man kan hitta den igen?

Iaf, har jobbat hela dagen. Mkt att göra som vanligt, men dagarna går ju fort iaf. Somnade när jag kom hem, sen har jag bara slappat i soffan. Orka vara så trött som jag e? Har försökt fixa med datorn, har lyckats med en hel del bara det att ett program har försvunnit helt? Jag menar va fan, hur kan det bara försvinna o hur ska jag få tillbaka de? De är ju ett standardprogram... får väl ringa HP- supporten imon lr ngt! Vill ha tillbaka mitt program NU!

Efter all träning i helgen har jag dödens träningsvärk, varje gång man ska röra på sig känns det som man håller på att avlida. Ser nog ut som en gammal tant när jag går, grymt orörlig. Har därför bestämt mig för att inte röra mig, har dock inte lycktas så bra. O nu måste jag röra på mig ytterligare för hundarna måste ut o rastas innan sängdags. Oh, jag känner redan smärtan. Bara att bita ihop!:)

Imon är de jobb som gäller, så sömn kan behövas nu. Sov gott alla!:)

Puss o hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0