Jag kan inte och jag vill inte...

Fick precis frågan om jag inte kunde ta bort en del av de jag tidigare publicerat... Jo, visst tänkte jag! Inga problem! Men när jag satte mig här vid datorn för att ta bort "detta", kom jag fram till att jag inte vill! Den här bloggen är min, den är en del av mitt liv, mitt förflutna och min histora! Det jag skriver i min blogg är mina tankar, funderingar och känslor. Jag har haft bloggen ganska länge, så gamla inlägg är gamla... dem betyder inte längre någonting men dem är ändå en del av mitt liv... en del av mitt liv som jag inte tänker radera! Även om jag tar bort "detta" betyder det inte att dessa situationer inte har funnits, utan det är något som har varit och som alltid kommer finnas kvar som ett minne.

Hoppas verkligen att mitt "val" inte skapar några problem, för det är det sista jag vill!

Annars då... Jo jag befinner mig just nu i K-hamn! O jag är ganska lycklig faktiskt! Får se om denna känslan håller i sig bara, vilket jag hoppas starkt på!:) 

Lovade ju att visa nån utav bilderna från fotograferingen, so here it comes!
Titta o njut!:)


Nä, nu kan jag inte sitta här längre! Det är ju lördag för tusan, då ska man ha kul!:)

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: erica

faan va heeet bild filippa ;) hah ;D

2008-11-16 @ 05:30:47
Postat av: Tess

Men hööör av dje då om du e i khamn, pucko!

2008-11-18 @ 01:12:26
URL: http://dunetess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu platsar du bland de ryska flickorna ... de har den typen av bilder på sina profilsidor. Fast de går steget ännu längre. I love my travelling job :)

2009-01-25 @ 22:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0