Tillbaka i Norrköping, o så e de lördag:)

Har inte skrivit en rad sen jag kom tillbaka till norrköping, dåligt av mig!:) I k- hamn var det helt underbart som vanligt! Avslutade vistelsen hemma med att ligga o spy på toaletten, vilket kanske inte var riktigt lika mysigt! O en sak lärde jag mig den helgen.. träffa aldrig en riktigt söt kille som du går med hem om du är för full.. för du vill inte göra som jag! Ligga o spy på hans toalett hela morgonen.. usch! Hade en sådan tur att denna killen var riktigt gullig.. så han förstod mig! Pjuuh... säger jag bara! Tanken är att vi ska ses snart igen.. vilket jag verkligen håller tummarna för!:)

Denna veckan har jag haft prakitk på vårdcentral o BVC, helt sjukt va söta de små barnen är:) Ska vara på vårdcentral även nästa vecka!

Just nu sitter jag här i min fiiina klänning o har precis gjort mig iordning:) Helt sjukt va snygg jag e:P Ska snart dra mig in mot stan där förfesten äger rum... med singstar o allt:) Sen blir de Palace!:) Denna kvällen kan inte bara bli fel:) 


Jag o Sofie!:)

Hoppas ni kommer få en lika rolig lördagskväll som jag:)

Puss o hejs!:) 

Kommentarer
Postat av: Lolle

Tja bejb!

Du har nu blivit utmanad!

Regler o annat finns på min blogg!

Puss

2008-11-07 @ 17:16:17
URL: http://whataboutlolle.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig Fredag! :)

2008-11-07 @ 17:19:16
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0