Tråk fredag!

Idag har jag en sådan riktigt tråkig fredag! Har varit ledig nästan hela veckan, eller jag har struntat i föreläsningarna och suttit hemma o pluggat i stället! Jag lär mig mer av det! Idag har jag suttit och räknat läkemedelsräkning nästan hela dagen, ville vara klar med plugget innan walle skulle komma hem från jobbet...

Vi bestämde oss för att ta en power nap, vilket var så skönt men jag blev väckt av walle för han hade bestämt sig för att åka och spela poker! Skit kul sa jag, har inte ätit eller nått... Arg som jag är så började jag städa! Men har inte dammsugit för då blir väl grannarna galna, nu vill jag gå ut och gå en lång runda men nej det går inte för jag kan inte lämna pojkarna hemma själva då dom opererades igår!

Alltså fan vilken kul fedag, plugg, städning och helt jävla ensam!!! Usch, fy aldrig en sådan här fredag igen säger jag bara! Hungrig som jag är ska jag kurera mig i soffan under täcket o tända ljus, sen bara mysa framför tv:n!

Vill ni inte umgås med en arg/sur Filippa ska ni nog inte höra av er idag, utan vänta till imon! (Det hade jag gjort:))

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0