Alla hjärtans dag!<3

Denna dagen är kanske mer kul om man inte är singel, men för tusan man kan ju skicka kärlek till nära o kära istället!:) O de är precis vad jag tänker göra!

Så till familjen o alla mina vänner;
Grattis på alla hjärtans dag!:)
Tycker om er massor, o ni som befinner er i K-hamn- jag saknar er så grymt mycket ska bli underbart att få flytta hem igen!:)



Undrar vad dagen har att erbjuda? En sak som är säker är att jag måste handla, har inget i kylskåpet o jag är väldigt hungrig!:P Sen kanske jag helt enkelt får ha en dag för mig själv, en kärlek- till- mig- själv- dag då jag inte har ngn att kasta all min kärlek på!:P Haha!



Puss o hejs!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0