Säger bara en sak -> Bästa praktiken!:)

Nyligen hemkommen från praktiken.
 Asså jag måste bara säga att detta en av dem bästa praktikerna jag har haft! Vi skrattar o har så otroligt kul ihop. Vi är ett underbart team som hjälps åt med allt, högljudda diskussioner har vi med! Skit kul när man är så många olika professioner som arbetar tillsammans hela tiden.
Tänkte slänga upp några sköna kommentarer så får ni skratta lite ni med:P

"Han ska bli våt runt o i munnen"  - Sagt av vår grymt duktiga läkarkandidat:)

"När man föder barn känns det som man ska bajsa, för bebisens huvud trycker där" - Sagt av min klasskompis
"Men de kan de ju göra när man har sex också i vissa ställningar" - Sagt av mig, haha:S
" A o tänk då hur mkt mer de måste kännas när man ska föda barn, jämför barnets huvud med snoppens huvud (visar med händerna)" - Sagt av min klasskompis.. haha omg!:P

Aaa, blir aldrig lika roligt när man skriver de.. men ni ska veta att vi har skrattat så mkt ikväll att jag kommer ha träningsvärk i magen imon när jag vaknar... vakna ja.. ska snart upp! Sova snart kanske!:S

Men lite mat i magen innan hade inte skadat!:)

O en sak till.. var över hos Susanna en runda igår.. vi hittade på lite bus.. haha! Tänker inte säga vad men kan säga att internet Is the shit!:P

God natt på er!:)

Puss o hejs!


Kommentarer
Postat av: susanna

hihihi, fisk fisk :P fått nåt napp? :P

2009-02-06 @ 15:34:02
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0