Hairday!:)

Helgen började tråkigt, men den blev ju allt annat än tråkig!:P O de e tack vare Susanna!:)

Igår fick vi för oss att vi skulle färga håret, haha både jag o susanna ville ha ljusare hår, så vi visste att vi då behövde bleka det först!:S Men vi åkte ner till affären, hittade våra färger efter mkt om och men, sen ångrade vi oss ungefär 30 ggr innan vi kom fram till kassan och köpte hårfärgen..!

När vi väl var hemma var det bara att börja... förklarar med hjälp av bilder, blir lättare så:P


Så här mörk var jag när vi började...


Här har jag avfärgningen i:S


Så här snygga var vi efter det, haha fattar ni hur mkt vi skrattade åt varandra lr! Vi låg dubbla av garv i hallen!:)


O så här vart resultatet, jag är nöjd till 100%!:)

Efter all hårfärgning, som för övrigt tog 4 ½ timmar !?! så var vi ganska hungriga! Susanna lagade spagetti och köttfärsås till oss, den var sjukt god för övrigt!:) Sen kollade vi på film o snackade massa skit, så jag var inte hemma i sängen förrän vid 3 i natt!:P

Idag har vi varit en runda på stan, segt att kolla på alla fina kläder när man inte kan köpa ngt!:S Men men, min tid den kommer!:) Nu är jag sjukt hungrig, kanske skulle se om det finns ngt ätbart i köket:S Tveksam är jag till de, måste verkligen åka o handla snart!:P

Nae, sen ska jag nog slappa hela kvällen... om jag inte av ngn lustig anledning skulle få en sån sjuk motivation till att plugga helt plötsligt!:P Haha!

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: susanna

du passar sååå sjukt bra i det! jag vill oxå vara lika nöjd :S

2009-01-18 @ 17:58:32
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0