Jaaa!:)

Jag klarade tentan i smärta!:) Känns så sjukt skönt!

Idag har jag o Jennie varit o skolan hos vår handledare o sen var vi på ambulansen o akuten för att informera om vår c- uppsats! Vi har nämligen ändrat oss, vi skulle från början göra intervjuer men nu ska vi ha en enkätstudie istället! Det känns lättare så, o det verkade som att alla andra tyckte det med!:) Men fatta, helt sjukt vad avundsjuk man blir när man ser alla som jobbar, man vill bara byta om o slänga sig i ambulansen när larmen går!:) Åh den dagen jag sitter i en ambulans, har jag uppnått mitt mål som jag har strävat efter så länge jag kan minnas!
Den dagen, den lyckan!:)

Ikväll blir det till att umgås med sofie, får se vad vi kan hitta på för skoj!:)

Puss o hejs!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0