Sjuksköterskeprogrammets sista termin, Termin 6!:)

Idag började jag T6, känns så skönt att veta att man snart är klar, men ändå overkligt! Är jag redo för det här? Hur kommer de gå? Kommer jag få jobb? A massa frågor samtidigt som man är så lycklig över att man ska kunna visa upp sitt examensbevis o säga att man har fixat tre år på universitetet o är en legitimerad sjuksköterska!:)

Dagen idag har varit lång, däckade när jag kom hem så nu sitter jag här pigg som en lärka!:P Men de e bara bra, pluggar alltid bäst om nätterna, konstig e jag!:S Men så är de, får en jäkla massa gjort nu! Tog en paus bara för att uppdatera er!:P

Har varit i skolan, på ambulansen o akuten o träffat Sofie idag, pratade lite med dem på akuten o frågade om dem behövde några sjuksköterskor i sommar o de behövde dem, men vill ju helst hem fast nu vet man att man alltid kan söka här om de skulle vara dåligt med jobb hemma! Ska maila henne i K-hamn imon, så får vi se vad vi får för svar! Hoppas på att det ska finnas jobb, jag vill ju verkligen flytta hemåt!:)


Så här såg jag ut idag!:)
 Mkt intressant bild tycker jag, haha lr var det bara så att jag hade så extremt tråkigt imorse innan jag skulle gå till skolan!:P

Nä, om man skulle ta tag i plugget igen!

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0