Traumadag i skolan!:)

Yes, idag har det varit katastrofmedicin och traumadag i skolan! Var en sjukt lång dag men hur kul som helst, jag skulle kunna vart kvar hur länge som helst! Ge mig ett jobb inom akutsjukvården, man blir så fascinerad av de som föreläser och hjälper oss med alla övningar för det är så otroligt duktiga! Får hoppas på att jag en dag blir lika kunnig som dem!

För övrigt är det sjukt kul att umgås med alla klasskompisar, man har så mycket att prata om, o vi skrattar nästan så vi gråter... kommer bli så tråkigt att inte träffas längre när alla skiljs åt om några månader! Det bästa hade ju vart om alla kunde jobba på samma avdelning... lr nae då hade det kanske blivit lite för mkt skratt, haha! Men man ska ju ha kul när man jobbar, lr hur?:)


Jennie, Nalle och jag iklädda otroligt snygga rockar på clinicum!:)

Sen har jag ju helt glömt bort att uppdatera er om helgen, i lördags vart det fest! Helt sjukt kul hade vi, kändes att det var ett tag sen man var ute o festade dock, alkoholen gav sin effekt! Haha! De vart förfest inne i stan sen vidare till palace där vi dansade fram till det stängde, pjuh!
Tack tjejor för en sjukt rolig utekväll!


Meee!:)


Susanna o jag innan förfesten!:)
Dock hade vi redan tjuvstartat med lite shots, ska de va så ska man slå på stort!:P

Resten av kvällen användes kameran väldigt dåligt, sånt som händer när man har treligt! Då glöms den helt enkelt bort!

Nae, om man skulle plugga lite kanske... lr sova!?! Börjar tidigt imon, o jag ska inte försova mig som jag brukar! Vad blir de, sängen lr plugg? A vad lockar mest... vi får se helt enkelt!:)

Sov gott!:)

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: susanna

På den bilden ser våra hårfärger ganska lika ut ;P haha

2009-01-28 @ 12:21:29
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0