VIP - Otten

Jag kan ju börja med att skriva att jag är sååå sjukt bakfull...:S O att jag undrar vad som egentligen hände igår?:)

Men iaf, igår kväll låg jag hemma i pyjamas under täcket i soffan... jag var rätt sur över att mina fredagar alltid är så kassa! Sen fick jag ett sms, då vart jag på humör för fest, men jag skulle ju behöva gå ut ensam för ingen annan ville gå ut, men de löste sig de med! Så in i duschen o på med sminket o kläderna, ruffsade till håret o sen var jag ready to go!:P

Otten öppnade ju för första gången igår efter ombyggnad i ungefär 4 veckor, måste ju säga att det var sjukt fint där inne, en helt annan nattklubb!:) Riktigt nice de där! O vi var ju VIP!:)

Iaf så kom jag dit nykter, men det varade inte så länge! Ojojoj, som det blev! Räcker ju att jag förklarar det med att jag är riiiktigt bakfull idag!:P Men kul som tusan hade jag iaf!:P Dansade hela kvällen o skrattade som aldrig förr!:P

Nu ska jag snart åka med Susanna o hennes karl o handla, behövs verkligen o jag kan inte köra bil i nuläget!:) Hmm, undra vad jag ska handla för gott? O undra om de blir fest ikväll igen...? jag måste ju erkänna att jag är sugen!:P Det bästa mot bakfylla är ju faktiskt att korka upp igen! Haha!:)

Så här såg jag ut igår kväll:




Kanske ska putsa spegeln snart, de ser ut att behövas:P Haha!

Men vad ska jag ha på mig om vi ska gå ut ikväll med då?:S Vilket stooort problem va? haha:)

Nae, nu blir de mat shopping med grannarna!

Denna helgen kommer nog utvärderas som riktigt nice!:)

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0