Fredagsmys!:)

Ikväll blir de mys, lr rättare sagt hela helgen blir de mys!
Jobbade natten som var, åkte sedan hem till Daniel när jag slutade! Hur mysigt var det inte att få krypa ner bredvid honom?:) Jo, riktigt mysigt! Vaknade av att Daniel kom hem med en present till mig, hade inte kunnat vakna bättre. Finns inget bättre än att både somna och vakna bredvid honom!:)

Nae, kan inte sitta här nu! Vi ska kolla på film o äta lite nu, mys säger jag!)

Can you see the smile on my face?

I helgen blir de nog även lite bus, vet inte riktigt vad än, håller på att smida planer för fullt! Annars är allt great, dagarna flyter på! Jobbar o sliter än så länge, men börjar minska med jobb nu! Budgeten i K- hamns kommun är spräckt, men ska börja jobba i Sölvesborg nästa vecka, så får hoppas på det bästa där!:) Annars blir jag arbetslös, haha!:P Första veckan kan kanske iofs bli ganska skön, men sen blir man nog ganska uttråkad. Har visserligen lite andra planer med utbildning och så, vill inte berätta vad än men det är en hobby som jag känner hade varit kul att pyssla lite med!:) Nog om de...

Nae mys var de, Daniel vill nog att jag ska krypa ner bredvid honom i soffan så dit går jag nu! Off and away!:P

Puss o hejs!:) 


Kommentarer
Postat av: susanna

flippis, va underbart att få läsa lite om hur det går för dig. du är ju aldrig på msn längre :( saknar o prata med dig vännen. dags o komma o hälsa på tycker jag :D

2009-09-25 @ 22:56:15
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0