Dags för uppdatering kanske...

Usch ja, jag måste ju erkänna att uppdateringen på denna bloggen har inte vart den bästa! Jag vet inte om det beror på att jag har tappat lusten eller om jag bara är helt slut av att jobba som en idiot!:P

Men men, nu ska jag väl kunna dela med mig lite av mitt liv med några rader!:) Som sagt jobbar jag sjukt mycket just nu, denna helgen har jag varit helt ledig, skönt:) Har bara tagit det lugnt med pojkarna, alltså Daniel och Isak. Har varit på gymmet med, kroppen är helt slut nu! Dock är jag sjukt glad att jag har kommit igång med träningen, det var behövligt! När jag pratar om sambokilon (som alla känner till) tittar Daniel på mig som om jag vore dum, Haha! Nej nej, nu kan man inte skylla på det heller:) Bara att träna då, men vi är ett bra team, han och jag!

Pappa och Annica var här en stund idag, alltid trevligt när man får lite besök!:) Nu håller jag på och laga mat till Isak, Daniel packar tror jag! Åker ju på jobb imorgon igen, så då packar jag min väska och åker tillbaka till K-hamn för en massa jobb! Men jag är ledig nästa helg med så då blir det mys igen!:) Tycker de e lite jobbigt att han jobbar som resande, saknar honom massa i veckorna. De positiva är väl att vi inte hinner tjata ut varandra dock!:) Är som nykär fortfarande:)

Nä, de vart en hel del rader! De får räcka så länge, orkar inte mer nu:) Hoppas de var ngt intressant att läsa iaf, har ju tappat mina trogna läsare nu när jag inte uppdaterat på länge. Kom tillbaks nu då:)

Ha de fint!

Puss o hejs!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0