Hemma igen.


Gaah, hade skrivit en massa o råkade sedan radera de!;/

Iaf, har precis kommit hem nu! Blivit lite av varje idag, först gymmet som sagt! Körde ett riktigt mördarpass, har redan träningsvärk, haha! Sen blev de kalas hos D´s familj, där bjöds det på smörgåstårta. Helt klart en favorit för mig!:)

Efter de ville jag bara hem, slappa i soffan lr ngt. Men D envisades på att vi skulle åka iväg, så det gjorde vi. Badade utomhus i badtunna, galet skönt. 12 minus i luften o 39 grader varmt i vattnet. Det måste göras om!:) Vi firar ju 6 mån på måndag, så D överraskar mig med grejer under helgen! Fick ett jätte fint halsband igår när jag kom hem! Fin e han min Man!:)

Ikväll bjuds det på fest, men har inte alls någon lust med det. Vill hellre ligga hemma o mysa, kolla på ngn bra film o äta gott. O nej jag e ingen tråkig gammal tant som aldrig vill gå ut, men idag e jag trött!:P  Får helt enkelt ser hur vi gör, hör att D håller på med ngt i köket. Får väl gå ut o hjälpa honom!

Hörs senare kanske...

Puss o hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0