Jobb jobb jobb...

Hamnade i säng kl 21:00 igår, sjukt skönt! Somnade dock inte direkt, men gud vad uppskattat det var när klockan ringde kl. 05:00 imorse! Man kände sig lite utvilad iaf!:) Pussade lite på D innan han åkte iväg sedan åkte jag med till jobbet i K-hamn! Dock efter en massa skrik på hundarna då dem inte alls ville åka med i den kalla bilen, dem ville stanna i huset i värmen!:) Dem trivs där, kan iofs förstå det eftersom dem har en stor gräsmatta där som dem kan busa på!)

Iaf så har jag jobbat en massor idag, galet mycket att göra! Men det gick bra, jobbade bara över 15 min idag, de måste nästan vara rekord, haha:) Har ju vart över nästan 2 timmar den sista veckan! Men är de människor man jobbar med så är det, kan ju inte bara släppa allt och gå hem! Dem behöver ju min hjälp!:)

Hem kom jag, gick ut med hundarna o sen somnade jag som en stock, vaknade av att D ringde och väckte mig o frågade om jag ville komma till honom ikväll? VA, skrek jag! Han skulle komma hem för mellanlandning ikväll innan dem ska jobba i Jönköping resten av veckan, härligt:) Så upp for jag, ner till mamma som hade lagat god mat till mig sen blev det bilen igen! Nu sitter jag här i huset, väntar på D som är o handlar lite! Sen blir de mys, fick en extra dag med min baby denna veckan, det gillas!:)

Ikväll ska varje minut tas vara på!:)

Puss o hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0