Östersjö!



Hittade en bild som någon tagit på östersjöfestivalen i k-hamn! Det är bejbi, jag och min syster!

Denna kvällen var den sista av festivalen, vad jag inte visste var att en gammal kompis till mig skulle komma dit. En kompis som var min närmsta vän under en mycket lång tid. Denna vänskapen förstörde jag genom ett otroligt dumt misstag som jag aldrig kommer göra igen! Men vad hjälper det? Att jag aldrig kommer göra om det igen? Vänskapen är redan förstörd.Jag vet själv att det inte räcker med ett förlåt, denna sak är oförlåtlig och jag vågar inte ens titta henne i ögonen för att jag skäms så otroligt mycket!

Det värsta av allt är att jag inte känner igen mig själv i denna historia, hur kunde jag vara så dum? Det är inte likt mig, nej usch detta är något jag alltid kommer få bära med mig som en svart skugga!

You better think before you act...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0