Söndag!

Jag tycker inte om söndagar, usch man vet att man har en hel vecka framför sig innan man får vara ledig igen. Men jag e ledig hela denna veckan iofs, fast christian jobbar ju så jag får vara ensam o de e så tråkigt! Men har ju alla hundarna:)

Har precis ätit frukost nu, kokt ägg och sånt gott:) Ska strax gå ut på en lång promenad med hundarna. Sen i eftermiddag ska vi på kalas:)

Igår vart det ett besök på china restaurangen i stan, riktigt gott faktiskt! Sen vart det filmmys, lina o jag valde film! Haha vad vi inte såg direkt var att de varnade för erotiska scener i filmen, så filmen började med en chock:) Haha!

Vad ska ni göra i veckan?

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0