Underbara fredag!:)

Jag älskar fredagar, då vet man att man ska få ta det lugnt, mysa och vara med den man älskar hela helgen!:)

Har precis kommit hem från morgonpromenixen;P Lika skönt som vanligt! Ska strax hoppa in i duschen då jag ska upp på stan med becca o lina idag:) Ska bli trevligt, var ett tag sedan vi hittade på ngt! Ska även försöka hitta lite fina kläder och annat smått och gott:) 

Ikväll ska vi hem till Christians familj och äta tacos, rikitgt gott!
Sen får man se vad helgen har att bjuda på?
Men nått bra blir det alltid!

Hur ska ni spendera er helg?

Puss o hejs!

Kommentarer
Postat av: Susanna

vi ska flytta in i lägenheten imorgon :) guud va jag längtar till min egen säng :D

2008-08-15 @ 10:16:19
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0