Tentan gjord!

Igår gjorde jag tentan! Det kändes ok, men man vet aldrig! Var helt sjukt nervös!:S Men nu är den gjord, bara att hålla tummarna nu! Hoppas på de bästa!:)

Nu är jag ledig fram till måndag, ska städa o fixa här hemma! Har förfallit ganska bra under de senaste dagarna!:P Ikväll kanske sofie ska hjälpa mig att färga mitt hår, de behövs verkligen nu! Sen måste jag åka o handla med, usch kylskåpet är helt tomt!:( Jag vill ha maaat!:)

Igår var jag o sofie o fika, vi svullade blåbärspaj o vaniljsås! Haha, sjukt gott men gud så mätta vi vart!:)

Måste även skriva Grattis till Becca o Tom som nu har blivit föräldrar till en liten flicka!:) Så kul för er, hoppas vi kan träffas snart så jag får titta på den lilla sötnosen, o prata lite! Var ju så längesen vi sågs nu!
..........................................................................................................................................................

Undrar hur de blir nu? Jag e nyfiken! Hoppas!:)
..........................................................................................................................................................

Puss o hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0