Sista dagen på praktiken, o Lipsill är vad jag är...:S

A idag var sista dagen på praktiken, känns tråkigt för det har vart så sjukt kul.. jag har utvecklats massor o känner att jag bara vill börja jobba själv nu:) Har träffat så många trevliga människor också, har verkligen haft två underbara veckor! De tackar vi för!:)
Imon blir de dock seminarium på sjukhuset så får träffa alla en gång till!:)

I helgen vart de fest föresten.. ovanligt va?:P Haha, hade sjukt kul iaf! Helt galet vad lyckad en utekväll kan bli, var skapligt trött o bakis i söndags dock!:) Men de är smällar man får ta...

Idag har de blivit mkt pill med flytten inför k-hamn.. kollat boende o jobb o så! Verkar som att jag har fått ett jobb nu.. även efter sommaren så de e nice!:) Å så har jag hittat massa fina lägenheter som jag är sugen på, får se vilken de blir! Har dock även beslutat att sälja några av hundarna då jag inte klarar av alla själv.. svårt o gå ut med alla o så, sitter o smågråter lite men som tur är säljs dem till familjen så jag kommer fortfarande få träffa mina underbara bebisar!
They are my heart!<3

Nä, nu ska jag torka tårarna o återgå till plugget! De kan behövas, har blivit alldeles för lite av den ingrediensen!:P Haha!

Sov gott!

Puss o hejs!


Kommentarer
Postat av: Lolle

Yes bejbi! kom hem med dej för fanken! Vi saknar flipis i Karlshamn! Puss

2009-02-12 @ 23:48:41
URL: http://whataboutlolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0