Bättre sent är aldrig!:)

Nu är tentan gjord, har faktiskt ingen aning om hur den gick! Det var så mkt man ville skriva men på så kort tid:S Aja, får hoppas på det bästa!:)

Nu är jag ledig hela nästa vecka, men vi ska nog dra igång med våra intervjuer till c-uppsatsen på ambulansen i slutet på nästa vecka! Kan vara skönt att få det gjort så man bara kan skriva de resterande veckorna sen! Fatta om 4 månader är jag legitimerad sjuksköterska!?!:) Förhoppningsvis:P

Har ju lovat en uppdatering om jul o nyår, men orkar inte skriva allt och bilder säger ju mer än ord! Så jag bjuder på några nu, var i K-hamn över jul men firade nyår här i Norrköping!:)


Pappa!:)


Syster o hennes sambo!:)


Me!:)


Mamma o Moster!:)


Syster jag o kusinen!:)


Jag o Tina stod för alkoholkonsumtionen denna kvällen, o sjukt kul hade vi!:)


Nyårsafton!:)
Synd bara att Lina petar bort maten som sitter mellan tänderna:P


Lina o Sofie!:)
Tro Lina hade börjat fyllna till lite här!:P


Bästa tjejorna!:)
Jag, Lina o Sofie!

Aaa, de var vad jag hade att bjuda på!:)

Kärlek<3

Puss o hejs!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0