Ensammare än ensammast!:S

Usch, vad jag känner mig ensam idag!:S Det är fredag, jag brukar alltid älska fredagar, men jag har kommit underfund med att helger bara är något att ha om man inte är ensam, annars suger helger...!

När jag känner mig ensam sover jag alldeles för mkt, känns inte som att det är ngn mening att gå upp när man ändå inte har ngt att göra, jag äter alldeles för dåligt med... inte kul att äta själv! De e väl visserligen bra, så man blir smal o fin! De första jag gör när jag vaknar är att kolla om det är något bra på tv:n under dagen, är de inte det så blir dagen ännu sämre för då finns det verkligen ingenting att göra! Jo, det finns det visst de, man kan ju alltid plugga! O de e de jag har gjort de senaste dagarna, pluggat! Inte så konstigt att folk tycker att jag är seriös för att jag pluggar så mkt, men jag har ju för tusan inget annat att göra:S

Hade gärna hittat på massa bus, lr legat o tittat på film med en pojkvän bredvid mig... men nej de går inte för jag har varken pengar lr pojkvän, lr jo jag har ju baby men han befinner sig ganska många mil härifrån... bara att vänja sig!

Igår dog en av mina råttor, riktigt jobbigt var det! Det var inget vanligt dödsfall, o jag tycker så synd om honom!
RIP Choco!<3

Men vet ni vad, jag ska inte sitta o klaga på hur jag känner och mår... alla dagar går upp och ner o jag klarar mig! Vissa dagar känns bättre än andra, så är det! Bara det att när jag väl känner så här, så tycker jag bara att allt är skit! Ensamheten suger!

Puss i hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0